måndag 12 juni 2017

Sommarpresenter i bokform

Under tidig vår bestämde jag mig för att jag ville ge mina kollegor lite sommarläsning. Jag hade blivit inspirerad av ett inlägg på Instagram där hintar om bokens innehåll skrivits utanpå paketet. Jag skrev dessutom med bokens första mening. 

Det här blev mitt resultat!


Jag måste erkänna att jag själv hade så kul när jag valde ut, köpte, slog in och skrev hintar. Vem skulle välja vad? Skulle de ha läst dem? Kunde de lista ut vad det var för bok? Osv.  
Nu är böckerna valda och jag hoppas de passar personerna i fråga och att de får en trevlig sommar!













Vilka böckerna var?



8 kommentarer:

  1. Vilka fina bokpaket! Dina kollegor blev väl jätteglada!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de verkade glada som tur var😊

      Radera
  2. Svar
    1. Eller hur! Det är roligt när man hittar bra idéer på nätet att ta efter.

      Radera
  3. Vilken kul grej! Önskar att du var min kollega ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja, lite mer boknördar på jobbet hade inte skadat!😊

      Radera